همایش استانی دانشجویی فناوری اطلاعات در دانشگاه پیام نور برگزار شد


اولین همایش استانی دانشجویی فناوری اطلاعات با همت کانون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز تفت و با حمایت سازمان بسیج دانشجویی یزد با استقبال بی سابقه دانشجویان دانشگاههای یزد برگزار شد.

دبیر همایش دانشجویی فناوری اطلاعات در گفتگو اختصاصی با یزدفردا گفت:حدود سیصد نفر در جلسه حضور داشتند و نزدیک به دو برابر این ظرفیت متقاضی ثبت نام نشده داشتیم و این امر نشان از پتاسیل بالای دانشجویان در زمینه فراگیری مباحث کاربردی دانشگاهی است.

ابوالفضل دهقانی گفت: هدف از برگزاری این نشست تخصصی آشنایی بیشتر دانشجویان رشته های مختلف با فناوری اطلاعات، تعریف و تبیین تعریف جایگاه این تکنولوژی جدید در سطح جامعه و همچنین ارتقاء سواد و دانش فنی دانشجویان مدنظرگرفته شده است.

وی استقبال دانشجویان را پرشور خواند و افزود: طرح همایش حدود یک ماه پیش کلید خورد و با یاری خداوند، همدلی مسوولین و تلاش شبانه روزی دانشجویان کانون علمی پژوهشی دانشگاه پیام نور مرکز تفت همایش در حد تعریف شده برگزار شد.

وی تصریح کرد: موضوع اصلی سیمنار فناوری اطلاعات بود که در سه قسمت توسط استاد و مدرس برجسته دانشگاههای پیام نور یزد جناب آقای مهندس محمدرضا دهقان ارایه شد که طبق نظرسنجی انجام شده هشتاد و سه درصد حضار محتوا ارایه شده را مطلوب و کاربردی دانسته اند.

دبیر همایش استانی دانشجویی فناوری اطلاعات یزد با تقدیر از بسیج مهندسی یزد و همچنین سازمان بسیج دانشجویی استان یزد خاطر نشان کرد به نظر می رسد که بتوان برنامه های وسیع تر را تدارک دید تا دانشجویان بتوانند با مباحث کاربردی و به روز رشته فناوری اطلاعات بهره مند شوند.

در این نشست تخصصی یک روزه دانشجویان دانشگاههای استان یزد در محل سالن دانشگاه جام پیام نور استان با کاربرد فناوری اطلاعات در زندگی روزمره آشنا شدند.

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا